Sabtu, 9 Jun 2012

Ada Kawan Pun Kawan Backstabber

Hi,lama sudah tidak di alam blogging HAHA.Waaa! Euro 2012 pun sudah bermula,demam bola korang nanti.Okey,back on topic yang saya nak kata is "Ada kawan pun kawan backstabber".Huh! (mengeluh dulu)."Backstabber" atau istilah Bahasa Melayu ialah "Tikam Belakang".Korang ada tak kawan yang backstabber?kalau ada,better korang tak payah layan.Macam kawan aku seorang nih,dulu dia bukan main mahu minta tolong untuk dapatkan seseorang nih.Tapi bila dia sudah dapat,dia terus menghilang dengan begitu saja.Great!Bila dia sudah menghilang,then dia kutuk aku dekat laman sosial facebook.Perghhhh!aku sendiri tidak tahu apa masalah dia.HAHA.Aku yang tolong,aku pula yang kena kutuk and jauh sekali dihati dia mahu ucap "Terima Kasih" dekat aku.Do you think i'm noob,bro?Awak silap besar bro HAHA!Untung sangat dapat kawan macam itu kan (tangan ke bahu and mata ke atas).Atleast kalau rasa tidak puas hati,tak payah kutuk aku dari belakang.Be a gentlemen sikit la bro,Awak kutuk belakang aku nampak sangat awak pengecut.Memang benar kata lirik lagu Butterfingers-Tentang Tentang yang berkata "Bila kawan ramai keliling pinggan,cakap besar tunjuk belang.Tapi bila seorang-seorang pengecut penakut macam semua orang" HAHA!



So bagi korang yang ada kawan backstabber nih.Korang tidak perlu menyorok dibawah tempurung.Anggap kawan korang yang backstabber itu invisible (orang halimunan) yang hanya wujud di minda saja.Kawan backstabber ini,dia akan berusaha menjatuhkan attitude korang dengan pelbagai cara."Sedangkan anjing yang menyalak tengah malam boleh diam,inikan pula manusia" So biarkan saja.Okey then,sampai disini saja.Selamat beramal semua bagi umat yang bergelar manusia dan yang paling penting ialah "Senyum Selalu".Bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan